Vés al contingut

El blog dels professionals de l’hostaleria

Entre Plats vol ser l’espai on els restaurants, bars, cafeteries, col·lectivitats, hotels… trobeu informació útil sobre el sector i les últimes tendències per als vostres negocis. Un blog per a tots/es, amb molt de debat i participació. En marxa!

Categories:
30 d'octubre de 2025
Saber más

Si visites el Gastronomic Forum Barcelona, del 3 al 5 de novembre, et convidem a passar pel nostre estand de Transgourmet. Un espai dissenyat perquè els professionals de l’hostaleria coneguin les nostres solucions gastronòmiques i s’inspirin amb noves idees per als seus negocis.

Prepara’t per sorprendre’t, perquè durant aquests tres dies l’activitat serà constant: showcookings en directe, degustacions de producte, assessorament personalitzat i, com a plat fort, la semifinal del concurs “Transgourmet Joves Xefs”.

A més, hi haurà una cuina en funcionament permanent i diversos expositors amb l’assortiment de les nostres marques i, per descomptat, amb una àmplia gamma de productes frescos, la nostra especialitat.

Fes una ullada al nostre programa d’activitats i vine al nostre estand per descobrir què s’està coent a la cuina professional!

Dia 3: semifinal de Transgourmet Joves Xefs.

El dilluns arranquem amb força: a les 11.00 h comença la semifinal del concurs Transgourmet Joves Xefs, adreçat als estudiants d’hostaleria.

Els deu participants elaboraran el seu plat en directe davant del públic assistent. Només disposaran de 30 minuts per demostrar les seves habilitats culinàries! Les sessions s’aniran succeint fins a les 17.30 h, moment en què el jurat d’experts es reunirà per deliberar.

I a les 18.00 h arribarà el moment més esperat: els Germans Torres (3 estrelles Michelin) i Javier Martínez, xef del Restaurant Castell Peralada (1 estrella Michelin), desvelaran el nom dels cinc classificats per a la gran final.

Serà una jornada intensa, amb molt de talent en acció i tota l’emoció d’una competició en directe.

Dies 4 i 5: producte fresc i cuina professional

El dimarts i el dimecres, el protagonisme serà per al producte fresc i els nostres especialistes, amb activitats organitzades per respondre a les necessitats reals del canal horeca.

Al matí, els visitants podran assistir a presentacions molt útils de formatges i pernils de les nostres marques, descobrint-ne l’origen, la textura i les possibilitats gastronòmiques.

El dimarts a la tarda i el dimecres al migdia, els xefs experts de Transgourmet protagonitzaran showcookings dinàmics en directe, elaborant receptes innovadores amb producte fresc del nostre assortiment professional.

I si tens la sort de visitar-nos el dimarts a les 15.00 h, podràs presenciar una demostració de carnisseria en viu, on s’explicarà com desfer una ronyonada i aplicar els talls més precisos per aprofitar cada peça al màxim.

Perquè al nostre estand es parla de cuina, però també es cuina!

Una xarxa que connecta amb milers de negocis

Transgourmet disposa, a Catalunya, de 24 punts de distribució que connecten diàriament amb milers de restaurants de tot el territori. Una xarxa sòlida, dissenyada perquè els professionals puguin abastir-se directament als centres o rebre les seves comandes al seu establiment, amb puntualitat i totes les facilitats.

Aquesta mateixa vocació de servei serà present al Gastronomic Forum Barcelona, amb producte en acció, assessorament expert i cuina real.

2 de maig de 2024
Saber más

Si l’amo d’un restaurant vol fer la comanda un diumenge a les 22:00 h, ho podeu fer!

Si us ve millor contactar amb un expert/a que us assessori, podeu fer-ho!

I si prefereix veure i tocar el producte al mateix punt de venda, per descomptat, ho pot fer!

L’hostaler/a ja pot comprar com i quan vulgui, escollint a cada moment el canal que més li convingui, i això us permet estalviar temps i proveïdors i, per tant, ser més eficient en la gestió del vostre negoci.

Gabriel Rodríguez, director de Contact Center i e-Commerce de Transgourmet, ho sap bé: “L’omnicanalitat és imparable”. “És un valor que a la nostra companyia tenim molt clar; ens adaptem a les necessitats de cada client perquè compri a l’hora, dia i des del canal que prefereixi”.

Abans, l’hostaleria tenia dues opcions: podia anar als nostres 70 centres GM Cash distribuïts per tot Espanya o utilitzar el servei de lliurament directe al negoci, on un dels nostres comercials s’acostava al restaurant per gestionar la compra. Ara, a més, pot utilitzar el nostre servei d’atenció telefònica o fer aquesta comanda de manera online.

Atenció personalitzada i propera

Gabriel explica que, a qualsevol d’aquests canals, l’hostaler/a sempre rep una atenció personalitzada i propera. “Si vas a un cash, els professionals t’escoltaran i oferiran els productes i els formats que més et convinguin”.

“En el cas d’escollir el servei ‘Anem al teu restaurant’, tenim un vincle entre els agents de televenda, els comercials i els nostres clients, garantint que, independentment del canal que prefereixis (assessor/a, trucada, online), l’assortiment arriba en estat òptim amb uns estàndards de qualitat impecables”.

Prestem un servei d’Atenció al Client Omnicanal. Som un únic equip i aquesta és la clau del nostre èxit”.

I funciona! Gabriel destaca que el seu equip fa més de 3.000 trucades setmanals i més de 1.500 clients/es ja compren a través de la plataforma e-commerce.

Són professionals amb un gran coneixement del producte que es converteixen en persones de confiança de l’hostaler perquè pugui escollir l’assortiment i les solucions gastronòmiques més adequades per a cada restaurant, bar, cafeteria, càtering…

Ràpid, còmode i senzill. Com diu Gabriel, “l’omnicanalitat ho fa fàcil”.

13 de març de 2024
Saber más

Març ens porta la Setmana Santa, el canvi d’hora, la primavera… i, per descomptat, nous aliments frescos i de temporada!

És el moment perquè l’hostaleria renovi les verdures de les cartes i els menús. I s’agraeix l’opinió d’un expert que ens guiï a escollir les millors opcions. Perquè no sempre és fàcil seleccionar un bon producte! Per això, hem preguntat a Joan Baró, director de Compres de producte fresc de Transgourmet, per les verdures que ens recomana comprar aquesta temporada i com triar-ne les millors. “En aquesta ocasió, em decanto pels porros, les albergínies i les mongetes tendres, que ara estan al punt!”.

“Frescura, maduresa, olor, color… Aquests són els meus consells per encertar a la selecció”:

Porros

  1. Escull porros amb tiges fermes i gruixudes, perquè t’indica que són fresques i que estan en bon estat.
  2. Pressiona, a més, la part blanca; assegura’t que sigui ferma, però no massa dura.
  3. Evita els molt grans, ja que són més fibrosos i tenen menys sabor.
  4. I observa la base: ha de ser blanca i uniforme.

 

Albergínies

  1. Compra les albergínies que siguin fermes i suaus al tacte. Sense arrugues ni abonyegaments.
  2. Observa que llueixin brillants i sense taques.
  3. Escull albergínies de mida mitjana o gran, les petites solen ser més amargues.
  4. I evita les excessivament pesades, normalment estan massa madures.

 

Mongetes verdes

  1. Busca mongetes verdes fresques i de color brillant. Evita les verdes opaques.
  2. Para atenció a la mida, tria mongetes mitjanes i uniformes per aconseguir una cocció similar.
  3. Comprova que la textura sigui ferma i cruixent.
  4. I fa olor les mongetes abans de comprar-les. Les millors són les fresques i suaus.

 

També et pots passar per alguns dels 70 centres GM Cash i els nostres experts en frescos t’ajudaran a donar sabor als teus menús.

Ara sí que estem preparats per ser els millors de la temporada!

5 de febrer de 2024
Saber más

El carnaval es viu al carrer, se celebra al carrer i, per tant, es menja i es beu al carrer. Per això, l’hostaleria de moltes zones d’Espanya canvia durant aquests dies les rutines, i el menú de taula se substitueix per les tapes i les racions.

El nostre expert Félix Cecilia ho sap molt bé, ja que és gerent del nostre centre GM Cash de Cadis, una de les ciutats més lliurades al carnaval!

En aquest article ens explica les tres claus perquè restaurants, bars i cafeteries ofereixin un bon servei als seus clients/es, mentre que gaudeixen de les disfresses, les màscares i les comparses.

  1. Preparar plats fàcils de consumir a l’aire lliure

“Proposem focalitzar l’assortiment en embotits, carns com a pollastre o llom de porc, amanides, fregits de peix i la socorreguda truita. Després, a cada zona geogràfica, ho prepararan de maneres diferents segons la seva tradició gastronòmica”.

“Per exemple, a l’hostaleria de Cadis, el típic aquests dies és treure les barres fora dels establiments i oferir peixet fregit, llardons, carn metxada o el famós ‘serraret’, un muntadet de cinta de llom o pollastre amb pernil i pebrot fregit”.

  1. Ajudar el consumidor/a amb envasos “per emportar”

“És convenient que els negocis disposin d’envasos d’un sol ús com safates, plats, cons o recipients amb tapa. L’important és que siguin còmodes de portar per als clients i que el menjar mantingui la qualitat i el sabor; és a dir, cobrir les necessitats amb garanties”.

  1. Tenir un bon servei de subministrament de productes

“Amb el carnestoltes, la demanda en alguns llocs es multiplica, però els restaurants no tenen prou capacitat per emmagatzemar els productes extra d’aquests dies, sobretot els frescos, que necessiten unes condicions específiques per mantenir la temperatura i el seu cicle de conservació” .

“Per això, és important tenir una òptima plataforma de distribució d’alimentació i begudes que lliuri a cada negoci les comandes sempre que ho necessitin, garantint, sobretot, que els productes frescos arribin en estat òptim”.

Al GM Cash de Cadis ja ha començat el carnaval

Les jornades aquests dies al nostre centre de Cadis són més intenses que de costum. “Estem preparats per respondre a aquest augment de demanda amb agilitat i qualitat”.

“Si els hostalers/es vénen al cash, hem augmentat l’assortiment de begudes, com cerveses i vi dolç, i els productes frescos que més demanen: el peix i el lluç han passat a un segon pla i, com deia anteriorment, els aliments estrella són el adob, els seitons, el xoco, la carn metxada, el pollastre…”.

“Si ens sol·liciten portar-lo al seu restaurant directament, organitzem rutes una, dues o, fins i tot, tres cops per setmana. Som la plataforma de distribució”.

“L’objectiu és donar el millor servei possible a l’hostaleria, perquè els seus clients només es dediquin a gaudir del carnaval”.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!