En Gm Cash i, per descomptat en Transgourmet, sabem la importància de “tenir la ment oberta” en el nostre sector. La societat evoluciona constantment i les empreses hem de reinventar-nos amb una certa freqüència per a respondre amb eficàcia al que passarà anys després.
Per això, en 2020 prenem la decisió de renovar-nos per a satisfer, amb innovació, les necessitats i gustos del nostre client, l’hostaleria, en un futur pròxim.
I creem els nous cash, amb un progressiu programa de reformes en els nostres 70 centres, que té com a eixos principals: oferir més producte, més comoditat, millor experiència de compra i contacte més directe i personalitzat. Un nou concepte de cash&carry de professionals per a professionals.
Ara el producte és el protagonista, potenciant sobretot els aliments frescos, els articles de temporada i els proveïdors locals, presentats en un entorn més ampli i còmode per a la clientela en la seva experiència de compra. I amb un celler, localitzat en un espai més diàfan, on els compradors i les compradores poden contemplar una cuidada selecció de les denominacions d’origen locals, a més d’una gran varietat de les DO conegudes en l’àmbit nacional i internacional.
I amb un equip d’especialistes al capdavant per a assessorar de forma personalitzada a cada client/a que acudeixi als nostres centres, aconseguint amb la seva dedicació transformar la nostra activitat en un negoci de persones per a persones.
Si parlem del cash&carry del futur, també parlem de sostenibilitat, implementant mesures que afavoreixen la reducció del consum energètic i la millora de l’eficiència de les instal·lacions.
En definitiva, per a Gm Cash, el demà és un avui, on l’hostaleria és la prioritat, el producte és el protagonista i el planeta és el nostre compromís.