El blog dels professionals de l’hostaleria

Entre Plats vol ser l’espai on els restaurants, bars, cafeteries, col·lectivitats, hotels… trobeu informació útil sobre el sector i les últimes tendències per als vostres negocis. Un blog per a tots/es, amb molt de debat i participació. En marxa!

Categories:
2 de maig de 2024
Saber más

Si l’amo d’un restaurant vol fer la comanda un diumenge a les 22:00 h, ho podeu fer!

Si us ve millor contactar amb un expert/a que us assessori, podeu fer-ho!

I si prefereix veure i tocar el producte al mateix punt de venda, per descomptat, ho pot fer!

L’hostaler/a ja pot comprar com i quan vulgui, escollint a cada moment el canal que més li convingui, i això us permet estalviar temps i proveïdors i, per tant, ser més eficient en la gestió del vostre negoci.

Gabriel Rodríguez, director de Contact Center i e-Commerce de Transgourmet, ho sap bé: “L’omnicanalitat és imparable”. “És un valor que a la nostra companyia tenim molt clar; ens adaptem a les necessitats de cada client perquè compri a l’hora, dia i des del canal que prefereixi”.

Abans, l’hostaleria tenia dues opcions: podia anar als nostres 70 centres GM Cash distribuïts per tot Espanya o utilitzar el servei de lliurament directe al negoci, on un dels nostres comercials s’acostava al restaurant per gestionar la compra. Ara, a més, pot utilitzar el nostre servei d’atenció telefònica o fer aquesta comanda de manera online.

Atenció personalitzada i propera

Gabriel explica que, a qualsevol d’aquests canals, l’hostaler/a sempre rep una atenció personalitzada i propera. “Si vas a un cash, els professionals t’escoltaran i oferiran els productes i els formats que més et convinguin”.

“En el cas d’escollir el servei ‘Anem al teu restaurant’, tenim un vincle entre els agents de televenda, els comercials i els nostres clients, garantint que, independentment del canal que prefereixis (assessor/a, trucada, online), l’assortiment arriba en estat òptim amb uns estàndards de qualitat impecables”.

Prestem un servei d’Atenció al Client Omnicanal. Som un únic equip i aquesta és la clau del nostre èxit”.

I funciona! Gabriel destaca que el seu equip fa més de 3.000 trucades setmanals i més de 1.500 clients/es ja compren a través de la plataforma e-commerce.

Són professionals amb un gran coneixement del producte que es converteixen en persones de confiança de l’hostaler perquè pugui escollir l’assortiment i les solucions gastronòmiques més adequades per a cada restaurant, bar, cafeteria, càtering…

Ràpid, còmode i senzill. Com diu Gabriel, “l’omnicanalitat ho fa fàcil”.

Saber más

Els hàbits de consum dels nostres clients estan canviant! I a Gros Mercat estem al costat dels professionals de l’hostaleria per ajudar-vos.

Ara els consumidors i les consumidores demanem cada cop més aliments i begudes bío, naturals i respectuosos amb el medi ambient. Per això, hem incorporat al nostre assortiment la marca Natura, una gamma de productes ecològica i segura, composta per més de 100 referències elaborades d’acord amb els estàndards més alts de qualitat i transparència en la seva producció.

Olis i vinagres, farines, salses, arrossos, pastes i llegums, vins, cafès i infusions, sucre, confitures i xarops… un ampli assortiment de productes per crear un menú complet, que els professionals podeu incorporar ja a les vostres cuines.

Així marcareu la diferència als bars, restaurants i cafeteries. Incloure els productes de Natura a les vostres receptes i menús us permetrà oferir als clients una experiència gastronòmica més enriquidora, respectant les propietats dels ingredients, i amb un sabor més autèntic i una qualitat superior, ja que es produeixen en condicions naturals, evitant els químics artificials.

I a preus assequibles! És fàcil localitzar-los. Als nostres centres Gros Mercat els reconeixeràs pel segell de la Unió Europea d’“agricultura ecològica”.

Un sector per créixer

El consum de productes ecològics a Espanya, segons l’associació professional espanyola de la producció ecològica (Ecovalia), ha augmentat gairebé un 13% del 2020 al 2022. Segons aquestes dades, a casa comprem sobretot aliments d’origen vegetal, principalment fruita (14 %) i hortalisses (10%), i un 36% de productes d’origen animal, fonamentalment carn (27%).

Tot i això, aquest sector té molt marge encara per créixer. I suposa una gran oportunitat per a l’hostaleria!

I amb Natura, a Gros Mercat estem preparats per donar suport als professionals en el seu repte de convertir-se en els grans aliats dels consumidors que demanen una alimentació saludable i respectuosa amb els recursos naturals.

#fetsenllocdeparaules

22 de maig de 2023
Saber más

El Dia Internacional dels Treballadors i Treballadores, que celebrem al començament d’aquest mes, ens recorda que “la clau perquè els negocis funcionin són les persones”. Un missatge que el nostre director general, Lluís Labairu, també va destacar a la XI Trobada Gran Consum d’Alimarket davant dels més de 300 representants de les principals empreses del sector i de la indústria de l’alimentació.

A GM Cash, així ho creiem fermament; sabem que el nostre “personal base” és el pilar que sustenta la nostra companyia. Perquè Sonia, carnissera del cash d’Eivissa, sap exactament què busca la nostra clientela quan va a comprar; Patricia, reposadora al de Girona, sempre està atenta que no falti producte a les prestatgeries i d’ajudar algun consumidor@ desorientat/ada, i al Juan, responsable de moll a Sant Boi, no se li passa l’arribada al centre de cap mercaderia i de rebre els transportistes amb la professionalitat que es mereixen.

Sonia, Patricia i Juan, juntament amb tots els seus companys i companyes, són la cara visible dels 70 GM Cash. Són els que viuen el contacte directe amb els clients i, per tant, els que aconsegueixen fidelitzar-los; són els que posen en pràctica diàriament l’estratègia de la nostra companyia; els que transmeten els valors corporatius; els ambaixadors al carrer de la nostra imatge; els que donen confiança…

En definitiva, allò que aconsegueixen complir cada dia la missió de GM Cash: donar el millor servei a l’hostaleria.

I, per això, a la companyia posem especial èmfasi en la importància de cuidar-los. Perquè sabem com n’és d’important que estiguin bé, que somriguin, que els escoltem, que coneguem les seves opinions, aspiracions i, fins i tot, pors. Que compartim la visió del grup Transgourmet: “Junt@s cap al cim”.

El nostre sector està en canvi constant i, per complir els objectius estratègics marcats, GM Cash aposta clarament per la tecnologia, la digitalització, la sostenibilitat, l’omnicanalitat, la logística… Però no se’ns oblida la clau: ser un negoci de persones per a persones.

24 de febrer de 2023
Saber más

En GM Cash i, per descomptat en Transgourmet, sabem la importància de “tenir la ment oberta” en el nostre sector. La societat evoluciona constantment i les empreses hem de reinventar-nos amb una certa freqüència per a respondre amb eficàcia al que passarà anys després.

Per això, en 2020 prenem la decisió de renovar-nos per a satisfer, amb innovació, les necessitats i gustos del nostre client, l’hostaleria, en un futur pròxim.

I creem els nous cash, amb un progressiu programa de reformes en els nostres 70 centres, que té com a eixos principals: oferir més producte, més comoditat, millor experiència de compra i contacte més directe i personalitzat. Un nou concepte de cash&carry de professionals per a professionals.

Ara el producte és el protagonista, potenciant sobretot els aliments frescos, els articles de temporada i els proveïdors locals, presentats en un entorn més ampli i còmode per a la clientela en la seva experiència de compra. I amb un celler, localitzat en un espai més diàfan, on els compradors i les compradores poden contemplar una cuidada selecció de les denominacions d’origen locals, a més d’una gran varietat de les DO conegudes en l’àmbit nacional i internacional.

I amb un equip d’especialistes al capdavant per a assessorar de forma personalitzada a cada client/a que acudeixi als nostres centres, aconseguint amb la seva dedicació transformar la nostra activitat en un negoci de persones per a persones.

Si parlem del cash&carry del futur, també parlem de sostenibilitat, implementant mesures que afavoreixen la reducció del consum energètic i la millora de l’eficiència de les instal·lacions.

En definitiva, per a GM Cash, el demà és un avui, on l’hostaleria és la prioritat, el producte és el protagonista i el planeta és el nostre compromís.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!