Vés al contingut

L’hostaleria ja pot comprar com i quan vulgui

2 de maig de 2024

Si l’amo d’un restaurant vol fer la comanda un diumenge a les 22:00 h, ho podeu fer!

Si us ve millor contactar amb un expert/a que us assessori, podeu fer-ho!

I si prefereix veure i tocar el producte al mateix punt de venda, per descomptat, ho pot fer!

L’hostaler/a ja pot comprar com i quan vulgui, escollint a cada moment el canal que més li convingui, i això us permet estalviar temps i proveïdors i, per tant, ser més eficient en la gestió del vostre negoci.

Gabriel Rodríguez, director de Contact Center i e-Commerce de Transgourmet, ho sap bé: “L’omnicanalitat és imparable”. “És un valor que a la nostra companyia tenim molt clar; ens adaptem a les necessitats de cada client perquè compri a l’hora, dia i des del canal que prefereixi”.

Abans, l’hostaleria tenia dues opcions: podia anar als nostres 70 centres GM Cash distribuïts per tot Espanya o utilitzar el servei de lliurament directe al negoci, on un dels nostres comercials s’acostava al restaurant per gestionar la compra. Ara, a més, pot utilitzar el nostre servei d’atenció telefònica o fer aquesta comanda de manera online.

Atenció personalitzada i propera

Gabriel explica que, a qualsevol d’aquests canals, l’hostaler/a sempre rep una atenció personalitzada i propera. “Si vas a un cash, els professionals t’escoltaran i oferiran els productes i els formats que més et convinguin”.

“En el cas d’escollir el servei ‘Anem al teu restaurant’, tenim un vincle entre els agents de televenda, els comercials i els nostres clients, garantint que, independentment del canal que prefereixis (assessor/a, trucada, online), l’assortiment arriba en estat òptim amb uns estàndards de qualitat impecables”.

Prestem un servei d’Atenció al Client Omnicanal. Som un únic equip i aquesta és la clau del nostre èxit”.

I funciona! Gabriel destaca que el seu equip fa més de 3.000 trucades setmanals i més de 1.500 clients/es ja compren a través de la plataforma e-commerce.

Són professionals amb un gran coneixement del producte que es converteixen en persones de confiança de l’hostaler perquè pugui escollir l’assortiment i les solucions gastronòmiques més adequades per a cada restaurant, bar, cafeteria, càtering…

Ràpid, còmode i senzill. Com diu Gabriel, “l’omnicanalitat ho fa fàcil”.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!